رییس پلیس راهور استان گفت: یکی از علل بروز و تشدید حوادث در رانندگی در معابر استان بوشهر ، ایجاد مزاحمت از سوی برخی از رانندگانی که وسایل نقلیه آنان به چراغ های غیراستاندارد، هدلایت، زنون مجهز هستند به وجود می‌آید.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 19 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ محمد صادقی رییس پلیس راهور استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از علل بروز و تشدید حوادث در رانندگی در معابر استان بوشهر، ایجاد مزاحمت از سوی برخی از رانندگانی که وسایل نقلیه آنان به چراغ‌های غیراستاندارد، هدلایت، زنون مجهز هستند به وجود می‌آید.

وی بیان داشت: این مسئله موجب تاخیر در رویت سایر رانندگان شده و کنترل وسیله نقلیه برای رانندگان عبوری سخت و در نهایت پرخاشگری و لجاجت در ترافیک به وجود می‌آید و همین امر در ایجاد و تشدید تصادفات نقش مهمی را ایفاد می‌کند.

رییس پلیس راهور استان بوشهر افزود: این اقدام رانندگان که از نور خیره کننده استفاده می‌نمایند نقض آشکار قوانین و مقررات رانندگی است که در این راستا پلیس راهور استان با اجرای طرح‌های کنترلی با رانندگان خاطی برابر قانون و قاطعانه برخورد می‌نماید.

صادقی گفت: رانندگان از هر رفتار یا اقدامی که موجب حواس پرتی و کاهش سطح دید سایر کاربران می‌شود به جد پرهیز نموده و با رعایت حقوق شهروندی و با احترام به قوانین رانندگی و همراهی پلیس راهور استان زمینه کاهش تصادفات را در استان بوشهر فراهم نمایند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار