رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: همزمان با گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، دستگاه MRI بیمارستان امام خمینی اسفراین خود کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 20 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، طاهره توفیان، رئیس دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان با اعلام آغاز دستگاه MRI در اسفراین، اظهار کرد: با توجه به اینکه نصب این دستگاه در بیمارستان شهرستان به اتمام رسید، تصمیم به بهره‌برداری و راه‌اندازی آن گرفتیم تا مردم بتوانند هرچه سریعتر از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی گفت: آیین افتتاحیه رسمی این خدمت در اسفراین، طی یک یا دو هفته آینده با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در خصوص ویژگی‌های دستگاه MRI اسفراین افزود: این دستگاه، جدیدترین و بهترین دستگاه شرق کشور است و امکان خدمات‌دهی با سرعت، دقت و کیفیت بالا تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم را دارد.

توفیقیان ادامه داد: با راه‌اندازی این بخش، خدمات ما به مردم بیشتر می‌شود که از جمله آن باید به استقرار جراح مغز و اعصاب در شهرستان اشاره کرد.

وی گفت: با راه‌اندازی بخش مغز و اعصاب، پزشک جراح از ابتدای آذر ماه در اسفراین مستقر می‌شود تا مراجعه کنندگان نیازی به خروج از شهرستان و رفتن به مرکز استان یا سایر استان‌ها نداشته باشند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار