استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : بازسازی مسیل ها و سیلبندهای شهر ایلام در سی سه سال مصوب شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 22 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در همایش شهرداران استان بیان داشت : ستاد بحران و ادارات و مربوطه از ۲ ماه پیش برای پیشگیری از حوادث ناشی از بارندگی ها در سطح استان بر اساس پیش بینی های هواشناسی، عملیات اجرایی را به منظور کاهش مخاطرات آغاز کردند.

وی گفت : اعتبار این طرح از به صورت مشارکتی از طریق وزارت نیرو و مدیریت و برنامه ریزی تامین می شود.

استاندار ایلام اظهار داشت : تمام دستگاه ها و ماشین آلات را بسیج و برای باز کردن مسیل ها و آبراهه ها اقدام کردند

وی ادامه داد :  این هم افزایی موجب شد که با وجود بارش ۴۲ میلیمتر باران، در عرض سه ساعت، از حوادث ناشی از این بارندگی ها جلوگیری شود.

بهرام نیا گفت : مسیل ها و سیلبند ها باید بر اساس افق بالاترین میزان بارندگی ایجاد و احداث می شد.

وی خاطرنشان کرد : در دیدار ۲ماه پیش با دکتر مخبر، معاون اول رییس جمهور، یکی از مصوبات توجه به زیرساخت های هدایت آبهای روان ناشی از بارندگی ها در سطح شهر ایلام بود.

بهرام نیا  گفت : در این نشست مقرر شد به صورت ۵۰ درصد سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ۵۰ درصد از طریق وزارت نیرو، اعتبار بازسازی و نوسازی مسیل های ایلام‌ در طی سه سال تامین و در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد : بسیجی محدود به لباس نظامی گری نیست، امروز جنگ ما جنگ نظامی نیست، جنگ ما جنگ رسانه ای است که دشمنان در تلاش هستند جای جلاد و شهید و ظالم و مظلوم را با تبلیغات رسانه ای عوض کنند.

استاندار ایلام  با تاکید بر اینکه امروز بسیج نیاز کشور را تشخیص می دهد و در راستای پیشرفت های علمی گام های بزرگی برداشته شده است خاطرنشان کرد : بسیج هر کجایی که اسلام، قرآن و نظام مقدس ارزشی اسلامی نیاز به حضور داشته باشد در آن میدان حضور پیدا می کند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار