کد خبر: ۱۱۳۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 22 November 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی و به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دکتر سید احمد فاضل زاده رئیس مؤسسه (ISC) گفت:

۹۳۸ پژوهشگر ایرانی، در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان در سال ۱۴۰۲ قرار گرفتند که از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ۶ عضو هیات علمی و ۲ دانش آموخته جزء این پژوهشگران هستند.  

۶ پژوهشگر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل جزو پژوهشگران برتر جهان  

 

شایان ذکر است آقایان دکتر علی اکبر رنجبر، دکتر داود دومیری گنجی، دکتر مفید گرجی، دکتر محسن شیخ الاسلامی و دکتر موسی فرهادی از دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر احمد رحیم پور از دانشکده مهندسی شیمی، اعضای هیات علمی پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر جهان از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستند و آقایان مصطفی برزگر گردرودباری و مهرداد جعفریار از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستند که اسامی آن ها در این لیست آمده است.

رئیس مؤسسه ISC بیان داشت: یکی از مهمترین ماموریت­های­ موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، فراهم آوردن امکان شناسایی و معرفی پژوهشگران پراستناد برتر است. زیرا پژوهشگران پراستناد برتر علمی مهمترین عامل رشد و توسعه نظام‌­های علمی هستند و تعداد موسسات و پژوهشگران پر استناد، از معیارهای مرجعیت علمی در سطح جهان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار