معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: حل‌ مسائل کشور در گرو عمل به فرهنگ و تفکر بسیجی است و اگر این فرهنگ در سراسر کشور و مدیریت‌ها و جای جای برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها نهادینه شود‌ قطعا همه مشکلات کشور برطرف می شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 23 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان صبح امروز در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان با بیان اینکه همه لباس بسیجی را بر تن دارند و این همان لباس گفتمان بسیجی و تفکر بسیجی است، اظهار داشت: حل‌المسائل کشور در گرو فرهنگ تفکر بسیجی است و اگر این فرهنگ در سراسر کشور و مدیریت‌ها و جای جای برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها نهادینه شود قطعاً همه مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بنابراین با نهادینه‌کردن فرهنگ تفکر بسیجی اعتلای کشور و رسیدن به جایگاه واقعی، در مسیر رسیدن به تمدن‌سازی که رهبری معظم انقلاب هم به آن تأکید دارد، محقق خواهد شد.

وی در ادامه با تبریک هفته بسیج و با بیان اینکه هفته بسیج بهانه‌ای است تا به تفکر و تبیین و شناخت درست فرهنگ تفکر بسیجی رجوع کنیم، ادامه داد: در همین راستا و به‌ویژه در راستای برنامه‌های جهاد تبیین استان برنامه‌های متنوعی در این هفته اجرا می‌شود.

رفیعی با بیان این مطلب که جهاد تبیین در مقابل جنگ ترکیبی دشمن است، گفت: دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی که از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده است تلاش میکند تا به کشور ضربه بزند، ازاین‌رو بر همه واجب است که در مورد موضوعات مختلف جهاد تبیین کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: دشمن با جنگ ترکیبی که مهم‌ترین آن جنگ شناختی است اقدام به تغییر باور‌ها و هنجار‌ها به ویژه نسل جوان کرده و تلاش می‌کند بعد از تغییر ذهن‌ها و رفتار‌ها اهداف شوم خودش را در کشور پیاده کند، چرا که در جنگ نظامی نتوانست به هدف خود برسد.

وی با بیان اینکه ما با تفکر بسیجی در بالاترین سطح دفاعی قرار داریم و گزینه دشمن که با جنگ ترکیبی به میدان آمده است منتفی است، بیان داشت: دشمن نا امید سازی و سیاه‌نمایی را در بین اقشار مختلف مردم در اولویت برنامه‌های شوم خود قرار داده است، تا به اهداف خود برسد که در این راستای باید با جهاد تبیین اجاره ندهیم دشمن به خواسته شوم خود برسد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار