مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: تفکر بسیجی در حراست از ارزش‌های نظام اسلامی پویا و بی‌بدیل است.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ 25 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج این ایام را به بسیجیان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول عمر انقلاب اسلامی، نقشی بی‌بدیل در حفظ و حراست از ارزش‌های نظام داشته است و بسیجیان همواره در خط مقدم دفاع از کشور و ملت بوده‌اند.

در این پیام می‌خوانیم: مکتب بسیجی، مکتب تربیتی و فرهنگی است که با آموزه‌های دینی و انقلابی، جوانان را به انسان‌های شایسته و متعهد تبدیل می‌کند و مدرسه‌ای است که انسان‌ها را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهد.

در این پیام تأکید شده است: به فرموده مقام معظم رهبری بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه‌ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر را جمع می‌کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در این پیام تأکید کرد: هفته گرامیداشت بسیج، فرصتی است تا از زحمات و تلاش‌های این قشر ازخودگذشته و ایثارگر قدردانی به عمل آید.

حسین‌پور بیان کرد: این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و تأسیس این نهاد مقدس را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز، غیور و مخلص ایران اسلامی و استان و همچنین بسیجیان اداره کل، تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای همه آن‌ها سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسألت دارم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار