رییس دادگستری مازندران در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، با حضور نماینده دادستان، مامورین نیروی انتظامی و اعضای کارگروه تغییرکاربری غیرمجاز، بیش از 10 هکتار دیوارکشی ، کانکس ، انباری، سرایداری در چند روستای شهرستان کلاردشت قلع و قمع شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 28 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد:
بیش از 10 هکتار از مستحدثات غیرمجاز در کلاردشت قلع و قمع شد

رئیس کل دادگستری مازندران از قلع و قمع بیش از 10 هکتار از مستحدثات غیرمجاز در شهرستان کلاردشت خبر داد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری افزود: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، با حضور نماینده دادستان، مامورین نیروی انتظامی و اعضای کارگروه تغییرکاربری غیرمجاز، بیش از 10 هکتار دیوارکشی ، کانکس ، انباری، سرایداری در چند روستای شهرستان کلاردشت قلع و قمع شد.
رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: حفظ اراضی کشاورزی و باغی به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به قانون تبصره ذیل ماده ۱۰ تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های ذیربط باید راساً نسبت به جلوگیری از تغییر کاربری و اعاده به وضع سابق با نظارت نماینده دادستان اقدام کرده و در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با هشدار به افرادی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا و تصرف در اراضی زراعی و باغی می‌کنند، تاکید کرد: قطعاً با متخلفین این حوزه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
قلع و قمع محدثات فوق الذکر در بیش از 10 هکتار از روستاهای شهرستان کلاردشت از جمله اویجدان، پیشنبور، والت و کردیچال انجام شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار