معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۸ ماهه گذشته حدود ۱۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 28 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری اردبیل، منصور نجفقلی‌زاده در بازدید از سامانه هوشمند محور سرچم اظهار کرد: در ۸ ماهه گذشته حدود ۱۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۱میلیون و۴۲۷ هزار و۴۱۱ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود افزایش ۵ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده حدود ۶ میلیون و ۶۱ هزار و۶۳۴ تردد در مبادی ورودی و ۵ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۳۵۳ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۷۸۰ تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۸ ماهه گذشته افزایش ۴ ونیم درصدی را نشان می‌دهد.

نجفقلی‌زاده ادامه داد: در مدت مشابه سال قبل ۵ میلیون و۶۲۸ هزار و ۶۳۱ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که در ۸ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل محورهای اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان و بالعکس را جزوه محورهای پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد: در ۸ ماهه گذشته ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۵۶۶ تردد در محور اردبیل- آستارا و بالعکس، ۸ میلیون و۸۷۲ هزار و۴۷۶ تردد در محور اردبیل-نیر وبالعکس و ۶میلیون و۶۰۹ هزار و۴۴۹ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس ثبت شده است.

نحفقلی‌زاده در مدت یاد شده از ثبت ۸ میلیون و۳۷۷ هزار و۸۱۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

وی محور بران –سه راهی سربند، گرمی-بیله سوار و محورمشگین شهر- کنگرلو را درای بیشترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز عنوان کرد، و گفت: در ۸ ماهه گذشته ۲۷۸ هزار و۳۸۶ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند، ۲۲۶ هزار و۷۱۳ تردد در محور گرمی-بیله سوار و ۲۱۸ هزار و ۶۸۶ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت استان را ۷۲ کیلومتر دانست و بیان کرد: رانندگان برای حفظ جان خود وسایر مترددین درجاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

نجفقلی‌زاده فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شدو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار