رئیس سازمان هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی کشور گفت: فعالیت هیات‌های مذهبی نباید در یک دوره و زمان محدود شود و برنامه ریزی و هدفمند بودن به عنوان اصل مهم در اقدامات هیات‌ها باشد.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 02 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام مجید باباخانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه روایت دقیق و منصفانه از وقایع و اتفاقات نیاز حال حاضزر جامعه است اظهار کرد: امروز ما در شرایط جنگ نرم و نابرابر در حوزه روایت‌ها مواجه هستیم و دنیای غرب با تقابل مدرنیته و سنت‌ها به دنبال از بین بردن سنت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جدایی سنت‌ها از محتوا است افزود: قوام زندگی مردم در سنت‌ها و ما با این امور مقدس زندگی می‌کنیم و سنت‌ها را می‌توان مرکز ثقل جامعه دانست.

رئیس سازمان هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی کشور گفت: توجه به این امور و سنت‌ها در اردبیل بواسطه تاریخ و تمدن غنی که دارد به مراتب بیشتر و و می‌توان پویایی و توجه به سنت‌ها را در برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در اردبیل مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام باباخانی ادامه داد: مخاطب امروز هیات‌ها یک قشر خاص نبوده و در فعالیت‌های هیات‌ها تمام مردم و از اقشار مختلف حضور دارند.

وی با بیان اینکه هیات‌ها باید روی تربیت نسل آینده و توجه به بخش بانوان برنامه ریزی داشته و هدفمند اقدام کنند گفت: فعالیت هیات‌ها نباید به دوره و زمان معینی محدود شود و توجه به تربیت نسل آینده و مسائلی که این نسل با آن روبرو هستند و یا بانوان که نسل آینده در دامان این مادران پرورش می‌یابد از موضوعاتی است که هیات‌ها و سمن‌هادر طرح ریزی برنامه‌ها و اقدامات به آن توجه ویژه داشته باشند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار