استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقاط حادثه‌خیز در محورهای کهگیلویه و بویراحمد مشخص و رفع شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 18 October 2015
ظهر امروز جلسه ایمنی راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با هدف بررسی علل و عوامل افزایش آمار تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظر تمام دستگاه‌ها برای تدوین سند راهبردی در جهت بررسی علل و عوامل افزایش تصادفات لحاظ شود و بسیاری از موارد از جمله تفکیک راه روستایی، تحولات آینده مانند افزایش صنعت، احداث باغچه‌سادات و محور پاتاوه و دهدشت و نقش این محورها و صنایع در آینده ترافیکی و وضعیت جاده‌ای استان مشخص شود.
وی با ابراز نگرانی از افزایش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان گفت: عواملی متعددی در افزایش تصادفات در استان دخیل هستند که انتظار می‌رود با ارائه کار کارشناسی دقیق، راهکاری مناسب برای کاهش آمار تصادفات ارائه شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عوامل مختلفی در بالا رفتن آمار تصادفات نقش دارند، افزود: در سند راهبردی نقاط حادثه‌خیز مشخص شود تا اقدامات مورد نیاز برای حذف این نقاط انجام شود.
خادمی خاطرنشان کرد: سند راهبردی کاهش تصادفات در محورهای شریانی استان نیازمند کار بیشتری است که لازم است کمیته‌ای در همین خصوص تشکیل شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار