فرماندار شهرستان مشکین‌شهر گفت: این شهرستان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 03 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، شهرام محمدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین شهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ین شهرستان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بود و پیکر پاک این شهدا در شهر‌های فخرآباد از توابع بخش مشکین‎شرقی و شهر قصابه با شایستگی تمام مردم همیشه در صحنه دفن خواهند شد.

وی افزود: شهرستان مشکین‌شهر ۷۷۷شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و هنوز ۲۷ شهید شهرستان گمنام هستند و مردم مومن و انقلابی به‌ویژه خانواده این شهدا چشم به‌راه بازگشت پیکر عزیزان خود هستند.

محمدی تصریح کرد: دولت سیزدهم طرحی را باعنوان شهریاران طرح دولت‌یار مردمی به راه انداخته است که افراد نخبه و مردم در قالب ایده نو می‌توانند آن را مطرح و به ثبت رسانند.

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی نسل جوان است

یوسف اختری، فرمانده سپاه ناحیه مشکین‌شهر نیز در این جلسه بیان کرد: راهیان نور به‌عنوان بزرگ‌ترین عملیات کار فرهنگی برای نسل جوان بوده است.

وی افزود: مسؤولان شهرستان باید در راستای ادای دین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر در جامعه کوشا بوده و اعزام دانش‌آموزان در قالب راهیان نور به مناطق جنگی در روز‌های آتی انجام می‌گیرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار