کد خبر: ۱۱۴۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 04 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در دیداری خارج از خانه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک فهد با قضاوت مهند سارای به مصاف الهلال عربستان رفت.

شاگردان سیدمهدی رحمتی که پیش از این بازی با ۶ امتیاز پائین‌تر از تیم‌های الهلال و نوبهار قرار داشته و از دور مسابقات حذف شده بودند، در دیداری تشریفاتی به میدان رفتند. در همان دقایق ابتدایی بازی، میشل در دقیقه چهار موفق شد دروازه نساجی را باز کند تا بازی یک بر صفر شود.

در دقیقه ۳۱ این دیدار، پاس سالم الدوساری در عمق خط دفاعی نساجی به صالح الشهری رسید که او بعد از برخورد با احسان حسینی، تعادل خود را از دست داد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد اما بعد از بررسی تصاویر به کمک VAR این پنالتی مردود شد و بازی ادامه یافت. این بازی در نیمه نخست با برتری خفیف یک بر صفر الهلال به پایان رسید. 

در

نیمه دوم، بازهم این تیم میزبان بود که موفق شد به گل برسد. سالم الدوساری در دقیقه ۵۴ الهلال را یک‌بار دیگر پیش انداخت تا بازی ۲ بر صفر شود. در ادامه و در دقیقه ۷۸ محمود قائدرحمتی با یک ضربه دیدنی و شوتی سهمگین توپ را به تور دروازه الهلال چسباند تا اختلاف به حداقل برسد. در ادامه تلاش نساجی سرانجامی نداشت تا بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر به سود الهلال عربستان به پایان برسد. در گروه D الهلال عربستان و نوبهار ازبکستان ۱۳ امتیازی شدند و به دور بعدی صعود کردند.

ترکیب نساجی:

حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران و محمدرضا آزادی

ترکیب الهلال:

یاسین بونو، سعود کریری، کولیبالی، ال‌بلیهی، سلطان البریک، سلمان فرج، محمد کانو، سالم الدوساری، میشل اولیویرا، عبدالله الحمدان و صالح الشهری

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار