مسئول هیئت محبین حضرت زینب(س) از برگزاری سوگواره تجسمی کوچه‌های بنی‌هاشم از ۹ الی ۲۶ آذرماه در قم خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ 05 December 2023

به گزارش تابناک قم، سیدمهدی رضوی مسئول هیئت محبین حضرت زینب (س) ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های نمایشگاه تجسمی کوچه‌های بنی هاشم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: سوگواره تجسمی کوچه‌های بنی هاشم امسال برای بیست و سومین دوره از ۹ الی ۲۶ آذرماه هر شب از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در بلوار تعاون قم به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) دنبال خواهد شد.

وی افزود: در این سوگواره به اتفاقات صدر اسلام به ویژه شهادت حضرت فاطمه(س) خواهیم پرداخت، همچنین در نظر گرفتیم سبک زندگی ایشان را بیشتر تبیین کنیم.

مسئول هیئت محبین حضرت زینب(س) گفت: شعار عفت و حجاب امسال کلید واژه برنامه‌های ما در سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم خواهد بود و در تلاش هستیم این موضوع مهم را با زبان روز یعنی زبان هنر در جامعه نهادینه کنیم.

وی اشاره کرد: این سوگواره زیر نظر هیئت محبین حضرت زینب(س) فعالیت کرده و باتوجه به موفقیتی که در سال‌های اخیر در برگزاری این نمایشگاه داشتیم درحال حاضر استان‌های کرمان و تهران با الگوبرداری از سوگواره کوچه‌‌های بنی‌هاشم قم، آنجا نیز نمایشگاه برگزار می‌کنند.

رضوی با اشاره به استقبال مردم از این نمایشگاه عنوان کرد: سال گذشته نزدیک به ۴۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم از سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم بازدید کردند.

وی ادامه داد: در این سوگواره حدود ۳۰۰ نفر روزانه در بخش‌های مختلف مشغول به خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان هستند، امسال برای بخش‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم که امیدوارم مخاطبین از حضور در این نمایشگاه رضایت کافی را داشته باشند.

رضوی در پایان تاکید کرد: هیئت محبین حضرت زینب(س) به هیچ ارگان و مجموعه‌ای وابستگی‌ ندارد و همه اقدامات مردمی انجام می‌شود لذا افراد می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را با محوریت هیئت محبین حضرت زینب(س) انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار