مصوب شد سگهای ولگرد توسط شهرداری و با همکاری و پای کار آمدن ادارات متولی در یک روز مشخص در هفته آتی جمع آوری و جهت اقدامات عقیم سازی و... توسط دامپزشکی به کمپ احداثی توسط شهرداری در خارج از شهر انتقال داده شوند
کد خبر: ۱۱۴۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 07 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،شهردار سی سخت گفت: درراستای درخواست های مکرر شهروندان،همچنین جمعیت رو به ازدیاد این حیوانات هفته گذشته با دعوت از اعضای ستاد ساماندهی حیوانات بلاصاحب،شامل فرمانداری،منابع طبیعی،محیط زیست،بهداشت و درمان،دامپزشکی و حضور وهمکاری بسیج شهرستان،جلسه ای با موضوع فوق در محل شهرداری به ریاست فرماندار برگزار و مصوب گردید، سگهای ولگرد توسط شهرداری و با همکاری و پای کار آمدن ادارات ذکر شده در یک روز مشخص در هفته آتی جمع آوری و جهت اقدامات عقیم سازی و... توسط دامپزشکی به کمپ احداثی توسط شهرداری در خارج از شهر انتقال داده شوند
مهدی یکتاپرست گفت: در همین راستا،شهرداری اقدام به احداث و تجهیز کمپ جهت نگهداری حیوانات با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال نمود.
انتظار داریم با توجه به وضعیت مالی شهرداری و وسعت کار و پرهزینه بودن عملیات زنده گیری که (انتقال،عقیم سازی و نگهداری هر حیوان چیزی حدود سه میلیون تومان میشود) سایر ادارات علاوه بر همکاری فیزیکی ،از نظر مالی یاری رسان شهرداری دراین خصوص باشند.
پارسا شعبانی سرپرست فرمانداری شهرستان دنا نیز ، ضمن تشکر از مجموعه شهرداری به جهت اجرا ،ساخت و آماده نمودن محل نگهداری حیوانات ، با اشاره برگزاری ستاد ساماندهی حیوانات بلاصاحب و مشکلات فراوان حضور این حیوانات در سطح شهر با تاکید بر وظایف هرکدام از اعضای ستاد از همه ادارات ذیربط خواست فراتر از وظایف محوله، در جمع آوری،ساماندهی و نگهداری تا به نتیجه رسیدن عملیات در کنار شهرداری باشند.

آغازمرحله جدید جمع آوری سگ های بلاصاحب در شهر سی سخت

آغازمرحله جدید جمع آوری سگ های بلاصاحب در شهر سی سخت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار