رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین از تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری شهرستان اسفراین با هدف ارتقای کیفیت و کنترل قیمت خدمات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 08 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، عباس توکلیان، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین در گفتگو با رسانه‌ها با اعلام تشدید نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری در این شهرستان اظهارکرد: در حوزه نظارت از ابتدای سال تا کنون ۴۵ مورد در سطح شهرستان انجام شده است که در طی آن ۶ تذکر و اخطار صورت پذیرفته است.

وی گفت: این نظارات‌ها به‌صورت میدانی و مشترک با ادارات شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اماکن، دامپزشکی و نماینده فرمانداری انجام شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین افزود: طی بازدید‌های به‌عمل آمده توسط بازرسان و ناظران دفتر نظارت و ارزیابی تاسیسات گردشگری، فعالیت‌های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مانند نصب نرخ‌های مصوب، ارائه خدمات، دارا بودن مجوز‌های لازم، کنترل قراردادها، بررسی تعهدات تور‌های مسافرتی، مدیریت نیروی انسانی، کیفیت و کمیت خدمات، بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات و مراکز گردشگری، نظافت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح استان، از ابعاد و زوایای مختلف مورد سنجش و بررسی قرار گرفت.

توکلیان گفت: تعداد کل تاسیسات گردشگری دارای مجوز شهرستان اسفراین ۴۰ مورد است که از این تعداد یک هتل آپارتمان، یک متل، ۱۸بومگردی، ۱۲ خانه مسافر، ۳ دفاتر خدمات مسافرتی، ۳ سفره‌خانه سنتی، ۲ رستوران بین‌راهی شامل می‌شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار