مدیرکل هواشناسی استان زنجان به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی استان اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید از پدیده‌های جوی استان برای روزهای یکشنبه و دوشنبه است.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 09 December 2023

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز آسمان قسمتی ابری بود، اظهار کرد: این وضعیت جوی، از بعدازظهر با افزایش ابر و بارش پراکنده باران همراه می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: احتمال بارش پراکنده برف در ارتفاعات نیز وجود دارد.
وی با بیان اینکه از فردا وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به‌عنوان پدیده غالب پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در همین رابطه، هشدار هواشناسی شماره ۴۶ سطح زرد برای روز‌های شنبه و یکشنبه صادر شده است.
رحمن‌نیا به پایداری جوی موقت استان از روز دوشنبه اشاره کرد و گفت:، ولی از عصر سه‌شنبه سامانه بارشی دیگری به منطقه ما وارد خواهد شد که برای روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف همراه خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: از نظر دمایی انتظار می‌رود که ساعات اولیه روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه دما‌های کمینه کمی افزایش پیدا کند.
وی داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که خیرآباد با ۵.۶- درجه سلسیوس سردترین و گیلوان با ۱۸.۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار