رئیس کمیته امداد شهرستان بندپی گفت: ۴۰ مددجوی زن سرپرست خانوار این شهرستان در قالب اردوی شوق زیارت با هزینه بالغ بر ۸۰میلیون تومان به اردوی زیارتی مشهدمقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ 10 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد نیک‌پور اظهار داشت: با کمک خَیِّرین و منابع امداد، ۴۰ مددجوی زن سرپرست خانوار این شهرستان در قالب اردوی شوق زیارت با هزینه بالغ بر ۸۰میلیون تومان به اردوی زیارتی مشهدمقدس اعزام شدند.

 

اعزام ۴۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد بندپی به اردوی مشهد مقدس  

وی گفت: یکی از خدمات فرهنگی کمیته امداد برپایی اردوهای زیارتی برای مددجویان و خانواده‌ها با محتوای غنی است، البته مبنای برنامه‌ها به گونه‌ای تدارک دیده شده است که فعالیت‌ها جذاب و لذت‌بخش باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندپی افزود: آشنایی خانواده‌ها با سیره و سنت ائمه اطهار(ع) و ترویج الگوی اسلامی بین خانواده‌های مددجو و برنامه‌ریزی جهت استفاده مفید از اوقات فراغت در ایام فاطمیه از اهداف پرداختن به موضوع اردوی زیارتی می‌باشد.

نیک‌پور گفت: زائرین قبل از اعزام در یک کلاس آموزشی آداب زیارت و اخلاق در سفر که توسط واحد فرهنگی و آموزش اداره برگزار گردید شرکت نمودند.

خاطرنشان می‌شود: درحال حاضر در این شهرستان ۳۴۲۰خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند‌.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار