واکنش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به رقاصی و پایکوبی در قصرشیرین؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: نظام اسلامی میراث شهدا است و در آن اموری که موجب هتک حرمت به حدود الهی شود به‌ هیچ ‌عنوان پذیرفته نیست.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 11 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری اظهار کرد: بر همه‌ ما واجب است که بادقت از رعایت حدود الهی مراقبت کنیم.

وی افزود: قطعاً این مهم در مناطقی که معطر به خون‌های پاک شهیدان است نیازمند توجهی دوچندان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در رابطه با اتفاقاتی که در روزهای اخیر در بعضی شهرستان‌ها رخ داد، بنده اطمینان دارم که تعمدی در کار نبوده است.

وی گفت: اما از محضر شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها، به‌ ویژه شهید «محمدعلی عطایی شورچه» و شهید مدافع حرم «رضا عباسی» که پس از سال‌ها پیکر مطهرش بازمی‌گردد، عذرخواهی کرده و قاطعانه عرض می‌کنم که تکرار این مسائل قابل قبول نیست.

غفوری، شادمانی جامعه را در کنار حفظ ارزش‌های الهی ارزشمند دانست و گفت: برگزاری برنامه‌های عمومی نیازمند نگاه کارشناسانه و هنرمندانه است و اگر مسئولین امر از این نگاه برخوردار نیستند، باید از مشورت و همراهی اهل فن بهره بگیرند.

وی ادامه داد: اصل ایجاد شادمانی مهم، مطلوب و مشروع است، اما گاهی به‌ دلایل نبود تخصص یا تعهد، این مقصود خیر به اقدام منکر تبدیل می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: نظام اسلامی میراث شهداست و اموری که موجب هتک حرمت به حدود الهی شود به‌هیچ ‌عنوان پذیرفته نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار