در حاشیه نشست برنامه ریزی انتخابات خنداب
تابناک: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی : با شفاف عمل نمودن ، زمینه حضور حداکثری مردم را در این دو انتخابات فراهم آورده تا مردم با سهولت بیشتری در این حماسه شرکت و حضورداشته باشند.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 18 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری انتخابات در شهرستان خنداب با حضور شکر اله حسن بیگی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در محل دفتر کار مهندس حمید غیاثی فرماندار خنداب برگزارشد.

در این نشست فرماندار خنداب ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی شهرستان و پیگیری های به عمل آمده در فراهم نمودن مقدمات برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری در شهرستان، از حضور رئیس ستاد انتخابات استان در شهرستان و این نشست تقدیر نمود.

معاون استاندار در ادامه جلسه بعد از بررسی مصوبات جلسات گذشته و توضیحات بخشداران و مسئولین کمیته های انتخاباتی ، تاکید داشتند که مجریان انتخاباتی باید با اقتدار عمل نمایند و با اشراف به قانون آن را ملاک عمل خود قراردهند

وی همچنین اظهار کرد: با شفاف عمل نمودن ، زمینه حضور حداکثری مردم را در این دو انتخابات فراهم آورده تا مردم با سهولت بیشتری در این حماسه شرکت و حضورداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار