مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: اشتغال آفرینی برای خانواده ها که با همکاری بانکها صورت می گیرد راهبردی ترین برنامه کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده های مددجوی این استان است.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 13 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر مرادی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد با مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که این نهاد برای اشتغال خانواده ها قائل است امداد استان ایلام سال گذشته توانست در بین دیگر استانهای کشور رتبه نخست را به دست آورد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون استان از بانکهایی که در راستای اشتغال آفرینی مددجویان و عمل به تعهدات خود همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد داشته و امسال ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به مددجویان هدف گذاری شده که خوشبختانه تاکنون ۹۴ درصد از این سهم پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون ایلام نیز در این نشست گفت: پرداخت تسهیلات به قشر نیازمند و محروم جامعه هر ساله از تکالیف ما بوده و ما هر سال به حداکثری تعهدات خود عمل می کنیم.

بیژن کدیوریان افزود: کمیته امداد از دستگاههایی است که در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی دارای کمترین انحراف بوده که نظارت دقیق بر طرحهای اشتغال آفرینی برای نیازمندان از دلایل مهم این موفقیت است.

وی با بیان اینکه مددجویان در زمینه دریافت تسهیلات از مستحق ترین اقشار جامعه هستند گفت: ما همچنان در زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان جامعه خصوصاً مددجویان کمیته امداد آماده همکاری هستیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار