مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: کمک به خانواده زندانیان نیازمند نگاه ویژه خیران و مردم نوعدوست است.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 13 December 2023

به گزارش خراسان‌جنوبی ، علی عبدی، مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی امروز به اتفاق معاون سلامت، اصلاح و تربیت، مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان، رئیس اداره خدمات مراقبت بعد از خروج از منزل ۲ خانواده نیازمند بازدید و از نزدیک مشکلات آن‌ها را شنیدند.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی در این بازدید‌ها اعلام کرد: انجمن حمایت با توجه به این که هیچ گونه اعتبار دولتی ندارد و تمامی کمک‌ها توسط خیران و مردم نوعدوست صورت می‌گیرد در حد توان خود کمک‌های خوبی طی هشت ماه امسال به جامعه هدف داشته است.

وی ادامه داد: در این دو بازدید در یکی منزل بسیار کوچک دو خانواده (۸ نفر) زندگی که بیشترین مشکلات این خانواده اقتصادی بود که با هماهنگی‌های انجام شده روند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آن‌ها توسط انجمن پی گیری خواهد شد.

وی با اشاره به این که مادر خانواده نیز با استفاده از پابند الکترونیکی دوران محکومیت خود را سپری می‌کرد ۶ ماه اجاره پابند به وی بخشیده شد و همچنین هزینه درمان فرزند و یک ماه اجاره بهاء محل سکونت نیز توسط مرکز مراقبت بعد از خروج نیز پرداخت شد.

مدیر کل زندان‌های استان خراسان جنوبی گفت: برای دومین خانواده که سرپرست خانه زن جوانی بود و با توجه به فوت نامادرش نگهداری از خواهران و برادر خود را برعهده داشت ۱۰ میلیون تومان کمک برای خرید لوازم منزل و اشتغال وی نیز انجام شد.

عبدی با بیان این که در ۸ ماهه گذشته امسال انجمن حمایت زندانیان ۷هزارو ۲۷۰ پرس غذای گرم در بین این خانواده‌ها توزیع کرده تصریح کرد: ۳۱ میلیارد و ۹۰۷ میلیون و۸۰۰ هزار ریال بسته حمایتی نیز اهداء شده است.

در پایان به خانواده‌ها سبد حمایتی و برای فرزندان هدایایی نیز اهداء شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار