مربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: با وجود اینکه فردا بازی سختی را مقابل تیم نساجی مازندران خواهیم داشت اما تلاش می کنیم به اولین پیروزی خانگی در این فصل از لیگ برتر فوتبال، دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 13 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، مهرداد کریمیان در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و نساجی مازندران که عصر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به توان بازیکنان و تجربه کادرفنی نساجی، بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت، اظهار کرد: قطعا اگر شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نبود تیم نساجی امروز در جدول، رده بهتری را در اختیار داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید این بازی را جدی بگیریم، افزود: با تمرینات انجام شده در طول هفته، به آمادگی بدنی و تاکتیکی کاملی رسیده‌ایم و با توجه به اینکه تیم موقعیت سازی هستیم می‌توانیم تلاش کنیم تا پیروز این مسابقه شویم و اولین سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.

کمک مربی شمس آذر قزوین تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و کیفیت بازیکنانی که در تیم داریم تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان ما می‌توانند در هر پست به نحو احسن عمل کنند.

کریمیان تنها غایبان شمس آذر در بازی فردا را قهرمانی و طرحانی معرفی کرد و گفت: با وجود اینکه زمان بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال تغییر پیدا کرده و با بازی تیم شمس آذر تداخل پیدا کرده، اما انتظار داریم هواداران قزوینی در بازی مقابل نساجی حضور داشته باشند تا بازیکنان با روحیه مضاعفی در میدان حاضر شوند.

وی در خصوص جریمه شدن نیمکت شمس آذر در بازی‌های پی در پی و کارت گرفتن اعضای نیمکت این تیم نیز گفت: تاکنون شرایط سختی را در بازی‌ها داشته‌ایم و با توجه به اینکه این تیم سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند باید بر روی این موضوع کار کنیم تا دچار اشتباه نشویم.

کمک مربی شمس آذر در خصوص VAR نیز عنوان کرد: با توجه به ظرفیت برخی از ورزشگاه‌ها، امکان استفاده از VAR وجود دارد و خوشحال می‌شویم در تمامی ورزشگاه‌ها شاهد فعالیت کمک داور ویدیویی باشیم تا داوری‌ها به طور بهتری انجام شود.

گفتنی است دو تیم شمس آذر قزوین و نساجی مازندران فردا در دیداری معوق از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ و به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار