مدیرکل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: ۳۸۰ میلیارد تومان نیز برای ارائه ۳۵ خدمت ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان اختصاص پیدا کرده که این رقم با توجه به اولویت و درخواست‌های مطرح شده توسط استان تصویب شده و پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 13 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، سعید ابراهیمی امروز در جلسه بررسی بسته‌های پیشنهادی لرستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب قرارگاه ویژه اشتغال، اظهار داشت: هفت میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در قالب ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار حمایت‌تحت پوشش بهزیستی کشور قرار دارد و در لرستان نیز این عدد ۱۰۲ هزار خانوار است.

وی به برخی مصوبات و اقدمات بهزیستی کشور برای مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از معلولان کشور وابسته به خدمات توانپزشکی فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و ارتوپدی فنی هستند.

به گفته مدیرکل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور ۳ میلیارد تومان برای تامین هزینه‌های توانپزشکی ۲ هزار مددجوی تحت پوشش در لرستان مصوب شده است.

ابراهیمی افزود: ۳۸۰ میلیارد تومان نیز برای ارائه ۳۵ خدمت ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان اختصاص پیدا کرده که این رقم با توجه به اولویت و درخواست‌های مطرح شده توسط استان تصویب شده و پرداخت می‌شود.

وی خرید یک دستگاه غربالگری شنوایی کودکان، ۶۰۰ عدد وسایل کمک توانبخشی، ۱۸۰ ویلچر برقی، ۸۰۰ دستگاه انواع ویلچر و کمک هزینه تحصیل ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز معلول را از دیگر تعهدات بهزیستی کشور مطرح کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار