امام جمعه مهران گفت : ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها یک روستا در دست اقدام است که کار گازرسانی در این روستا به اتمام رسیده و طی هفته آینده به شبکه گاز متصل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 15 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام سید عبدالله امینی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت : شرکت گاز استان در کنار انجام وظایف ذاتی خود و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در امور فرهنگی و اجتماعی فعالیت مستمر مداومی دارد و تلاش می‌شود این اقدامات در زمینه‌های مختلف استمرار داشته باشد.

وی افزود : مردم مهران در زمان جنگ تحمیلی جانانه از نظام و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و امروزه باید در زمینه مختلف به آنان توجه شود که شرکت گاز استان در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته است.

حجت الاسلام سید عبدالله امینی مطرح کرد : همسو با انجام مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات‌دهی به زائران عتبات عالیات، همه موکب‌های ثابت و سیار جدید مستقر در این پایانه مرزی گازرسانی انجام شده و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته است.

وی ادامه داد : در حوزه اربعین هم امسال گازرسانی به پارکینگ‌های بزرگ اربعین یک و ۲ واقع در شهرستان مهران به متراژ ۴ کیلومتر شبکه گاز اجرا شده و به بهره برداری رسیده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار