فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری متهمان کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی در استان خبرداد و گفت که این افراد از 12 نفر کلاهبرداری کردند.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 15 December 2023

به گزارش تابناک گلستان ، سردار محمدسعید فاضل دادگر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد متهمان مغازه‌ای را در یکی از خیابان‌های گرگان اجاره و پس از جلب اعتماد مالباختگان، اقدام به خرید مقادیری زیادی محصولات کشاورزی از آن‌ها کرده اند.

وی با بیان این‌که متهمان پس از دریافت محصولات هیچ مبلغی به فروشندگان پرداخت نکرده و به مکان نامعلومی متواری شدند، گفت: کارآگاهان با اشراف اطلاعاتی پی بردند این دو متهم در استان تهران اقدام به اجاره مغازه کرده تا به اعمال مجرمانه خود ادامه دهند.

فاضل دادگر با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند، افزود: متهمان در تحقیقات مقدماتی به کلاهبرداری از ۱۲ نفر به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال در استان گلستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت که بررسی‌ها در خصوص این پرونده ادامه دارد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار