نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه شوراها قبل ورود به شورا باید آموزش ببینند و متعهد باشند، گفت: قانون ما مترقی‌ترین قانون است، اما باید نخبگان شورا برنامه‌ای برای سامان دادن به مدیریت شهری و روستایی تدوین کنند.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 16 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان عصر امروز در دیدار با پرویز سروری رئیس شورای‌عالی استان‌ها، با بیان اینکه عقلانیت امام موجب تشکیل نهاد‌های مدنی شد، اظهار داشت: وظیفه ماست اگر کسی از مجرای قانونی در مسئولیتی قرار بگیرد کمک کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان افزود: چند دوره عقب افتادن شورا‌ها موجب رشد نامتوازن شده است و متأسفانه برای جبران این عقب‌ماندگی برنامه‌ای وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه شورا‌ها قبل ورود به شورا باید آموزش ببینند و متعهد باشند، افزود: قانون ما مترقی‌ترین قانون است، اما باید نخبگان شورا برنامه‌ای برای سامان‌دادن به مدیریت شهری و روستایی تدوین کنند. باید آموزش‌های متنوع برای شورا‌ها باشد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه زنجان از آرام‌ترین و امن‌ترین استان‌هاست، گفت: اجازه ندهید پاک‌دستی شورا و شهرداران زیر سؤال برود. باید شورا‌ها خودشان از تخلفات پیشگیری کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار