فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: معلمان باید برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات امسال طراحی داشته باشند و با استفاده از ظرفیت ارتباط نزدیک با دانش‌آموزان حتی در مدارس ابتدایی به طرح موضوعات مرتبط با برگزاری انتخابات و اثرات مثبت آن برای کشور بپردازند.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 20 December 2023

به گزارش تابناک تهران، مهدی باب الحوائجی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: امروز می بایست با استفاده از ظرفیت های مؤثر آموزش و پرورش تنور انتخابات را گرم کنیم.

وی افزود: مهمترین موضوع امروز برگزاری انتخابات در اسفندماه که همواره یکی از ارکان برگزار کننده انتخابات مجموعه آموزش و پرورش و این نهاد همواره در این بحث نقش آفرین بوده است، که این نقش میبایست از هم اکنون پر رنگ تر از قبل پیگیری شود و نمود عینی پیدا کند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: نقش آموزش و پرورش از برگزار کننده صرف انتخابات باید به یک مجموعه پویا جهت اجرای عملیات فرهنگی و اجتماعی در راستای تحقق مشارکت حداکثری و ایجاد فضای انتخاباتی در سطح جامعه تبدیل شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری اضافه کرد: مقام معظم رهبری در راهبردهای چهار گانه بر موضوع مشارکت حداکثری قشرهای مختلف جامعه تأکید ویژه ای فرموده اند که نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد.

این مسئول ادامه داد: نگاه دشمنان ملت شریف ایران همواره به میزان حضور و مشارکت قشرهای مختلف جامعه در عرصه ها و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و راهبردهای خود را بر اساس این میزان مشارکت تعیین می کنند، برهمین اساس در این دوره موضوع انتخابات و میزان مشارکت مردمی در پای صندوق های رأی در نقطه نگاه اصلی توجه دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم دهه فاطمیه در سطح شهرستان ری گفت: برپایی باشکوه مراسم عزاداری و موکب ها و هیات ها در ری بسیار چشمگیر بود که نشان از تدین و تمسک اهالی این دیار به درگاه لطف و کرم اهل بیت عصمت و طهارت دارد.

باب الحوائجی افزود: موضوع آموزش و پرورش بسیار مهم و مؤثر است، اگر آموزش ها از سنین کودکی و حتی پیش از دبستان آغاز شود بسیاری از چالش هایی که امروز با آنها درگیر هستیم رفع خواهد شد.

امام جمعه شهرری نیز در این نشست ضمن اشاره به حدیثی از امام جواد (ع) گفت: مؤمن نیازمند سه خصلت است، توفیق از سوی خداوند، واعظی از درون خود، پذیرش نسبت به کسی که او را پند می دهد، این بدان معنا است که همه ما به موعظه نیازمندیم، اگر کسی ما را موعظه مفیدی کرد آنرا پذیرا باشیم.

انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار