کارشناس بهداشت فیروزآباد، از تعطیلی یک مرکز فعال در زمینه پوست، مو و زیبایی در این شهرستان به علت رعایت نکردن مقررات قانونی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 23 December 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نجمه آژگان،کارشناس مسوول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد گفت:از تعطیلی یک مرکز فعال در زمینه پوست، مو و زیبایی در این شهرستان به علت رعایت نکردن مقررات قانونی خبر داد.

وی ادامه داد با وجود هشدار‌ها و اطلاع رسانی در زمینه برخورد قانونی با مراکز غیرمجاز زیبایی، همچنان عده‌ای افراد سودجو در امور درمان دخالت می‌کنند که در همین راستا پس از شناسایی و بازدید از سوی کارشناسان نظارت بر درمان، یک مرکز زیبایی که به دلیل فعالیت‌های غیرمجاز پوست و زیبایی، تعطیل شد.


او با تاکید بر ساماندهی و برخورد قضایی با تمام مراکز غیر مجازی که در امور درمانی دخالت می‌کنند، افزود: نظارت و ساماندهی این مراکز در دستور کار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز قرار دارد.

آژگان با بیان این مطلب که مراجعه به مراکز غیر مجاز خدمات پوست، مو و زیبایی باعث به خطر افتادن سلامتی افراد می‌شود، از شهروندان خواست از مراجعه به این مراکز خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار