مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تعداد ناشنوایان استان را حدود 3 هزار نفر اعلام کرد و گفت: رسالت فعالان اجتماعی است که بخشی از این آمار که علاقه‌ای برای حضور در اجتماع ندارند را به صحنه بیاورند که تحقق این مهم نیازمند فراهم کردن زمینه است.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 23 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان زنجان که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، به عدم حضور نمایندگان هیأت‌های شهرستانی اشاره و اظهار کرد: برای حل این مشکل باید فکری شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان رای حداکثری را موجب سنگین شدن بار مسؤولیت برای محمد فرهادی در دوره ریاست خود دانست و افزود: خدمت به خلق در هر سنگری ارزشمند است که باید قدر دانسته شود.
وی ماهیت هیأت ورزش‌های ناشنوایان را متفاوت دانست و تصریح کرد: معلول بودن اعضای این هیأت مسؤولیت را سنگین می‌کند چرا که یکی از معلولیت‌های سخت و پنهان است که باید برای پیشبرد کار‌های آن‌ها پیشگام شد.
بازرگان تعداد ناشنوایان ساکن در استان زنجان را حدود ۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: رسالت فعالان اجتماعی است که بخشی از این آمار که علاقه‌ای برای حضور در اجتماع ندارند را به صحنه بیاورند که تحقق این مهم نیازمند فراهم کردن زمینه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه هر حمایتی ولو اندک منجر به بروز استعداد‌های معلولان در حوزه‌های مختلف می‌شود، ادامه داد: نمونه این افراد در بین ورزشکاران وجود دارد، لذا مسؤولیت متولیان هیأت‌ها سخت است.
وی شناسایی را مهم‌ترین بخش در ورزش معلولان دانست و ادامه داد: برای تحقق این مهم، باید به سراغ آن‌ها رفت که همین موضوع خطیر بودن وظیفه را نمایان می‌کند که شناسایی ورزشکاران در شهرستان‌ها باید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار