نماینده مردم تهران در مجلس گفت: فاز نخست بارانداز هوشمند و پایانه فروش محصولات کشاورزی، دامی و روستایی در انبار‌های مجتمع امین آباد شهرری به بهره برداری رسیده و احداث سردخانه ۲ هزار تنی در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 24 December 2023

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از فارس، بازدید میدانی از بارانداز هوشمند و پایانه فروش محصولات کشاورزی، دامی و روستایی در انبار‌های مجتمع امین آباد شهرستان ری با حضور سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس، غلامرضا هادربادی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، توسلی عضو هیئت مدیره سازمان و لشکری مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران انجام شد.

یزدی خواه در این بازدید، با تاکید بر تسریع فعالسازی ظرفیت‌های این مجتمع، اظهار کرد: مجتمع انبار‌های امین آباد معروف به انبار چای، چند دهه است که متروکه رها شده و با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از ظرفیت‌های این مجموعه در راستای حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و با هدف تنظیم بازار و اشتغالزایی و حضور شرکت‌های دانش بنیان فعال شده است.

وی گفت: در فاز نخست، بخشی از طرح بارانداز هوشمند، در قالب توزیع گوشت قرمز و تخم مرغ در سطح عمده و خرده فروشی به منظور تنظیم بازار، آغاز شده است و روند ساخت و تجهیز سردخانه ۲ هزار تنی این مجموعه، توسط سازمان تعاون روستایی استان تهران در حال اجرا می‌باشد.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: برای راه اندازی و بهره برداری از این مجموعه، ۳۰میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است و با فعال شدن ظرفیت‌های آن، بیش از یک‌هزار شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار