سرپرست فرماندهی انتظامی بندرعباس گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی این شهرستان ، یک باند سارقان کیف قاپ با 15 فقره سرقت شناسایی و متلاشی شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 19 October 2015
به گزارش ایرنا، سرهنگ اسماعیل مشایخ در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی همراه و کیف قاپی در سطح بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بندرعباس با به کارگیری منابع اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم در این رابطه شدند.

سرهنگ مشایخ بیان داشت: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما در بازجویی های به عمل آمده و ارائه مدارک و دلایل از سوی پلیس، تسلیم شده و تاکنون به ارتکاب 15 فقره سرقت اعتراف کرده اند. 

وی در خصوص شیوه ارتکاب سرقت توسط مجرمان ، گفت: سارقان با موتور سیکلت به طرف افرادی که با گوشی در حال صحبت بوده اند از پشت حمله ور شده و یا داخل کوچه های خلوت اقدام به سرقت و کیف قاپی از خانم های در حال تردد می کرده و اموال سرقتی را به فروش می رساندند.

سرپرست فرماندهی انتظامی بندرعباس ضمن تأکید بر عزم پلیس در برخورد با ناهنجاری ها از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت های مجرمانه مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار