استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ۱۴۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و اربعین به چوار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 28 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در شهرستان چوار اظهار داشت :  فاز نخست بوستان کتاب شهر چوار با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و طبق برنامه زمان بندی شده فاز دوم آن از محل اعتبارات عمرانی و جاری تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی گفت :  به برکت اربعین طی ۲ سال گذشته ۶۴ هزار میلیارد ریال در حوزه زیرساخت‌های استان هزینه شد که ۵۰ هزار میلیارد ریال مربوط به محورهای مواصلاتی استان بوده است.

بهرام نیا ادامه داد : جاده سلامت این شهر نیز به طول یک کیلومتر فاز اول آن با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و احداث فاز دوم آن نیز در دستور کار است.

وی  در بازید از ورزشگاه شهدای زمین فوتبال چوار هم گفت: از محل سفر رییس جمهور، اعتبارات استانی و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی، اعتباراتی برای تکمیل ورزشگاه شهدای چوار در نظر گرفته شده است.

استاندار ایلام  با بیان اینکه کل اعتبار فاز دوم ۱۸۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: احداث فاز دوم این ورزشگاه شامل سکوی تماشاگران با ظرفیت سه هزار نفر در مدت پنج ماه از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

 آیین کلنگ‌زنی و افتتاح پنج پروژه برق‌رسانی شهرستان چوار با هدف توسعه و اصلاح شبکه های روستایی و شهری، تکمیل پروژه تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خود نگهدار، تامین برق عشایر از طریق سامانه‌های قابل حمل خورشیدی و اتصال نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی با حضور بهرام نیا انجام گرفت./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار