مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان البرز از صدور موافقت اصولی اولین شهرک گردشگری استان با سرمایه گذاری ۲۸ هزار میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 30 December 2023

به گزارش «تابناک البرز» رحیم خاکی گفت: قرار است این شهرک گردشگری با مشارکت بخش خصوصی و اشتغالزایی بیش از ۵۵۰ نفر در شهرستان ساوجبلاغ احداث شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اهمیت این طرح برای توسعه گردشگری استان، اظهار کرد: در همین راستا تلاش می‌شود تا پایان سال جاری با پیگیری‌ مستمر، مقدمات صدور مجوز ساخت و ایجاد این پروژه عظیم گردشگری در البرز فراهم‌ شود.

خاکی به مسافران ۱۵ استان شمالی و غربی کشور از محورهای مواصلاتی البرز اشاره کرد و گفت: این پروژه بخش های مختلف گردشگری تفریحی، کشاورزی، پذیرایی، اقامتی و امثال آن را در برمی‌گیرد که در تبدیل البرز به مقصد گردشگری تاثیرگذار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی البرز گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی و نظارتی استان البرز برای شتاب بخشی به احداث این شهرک گردشگری کمک کنند.

استان البرز با برخورداری از ۵۵۰ اثر تاریخی و طبیعی یکی از مناطق پرجاذبه کشور است که بنا به گفته مسوولان اجرایی ، گردشگری این استان هنوز پررونق نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار