استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : شهرداری ایلام باید از همین الان به دنبال کسب درآمد پایدار باشد چرا که کمک به شهرداری‌ها از طرف دولت ناچیز است، مجموعه شهرداری باید دنبال تامین منابع پایدار باشد و خود باید این مهم را دنبال کند.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 31 December 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در نشست بررسی مسائل و مشکلات مختلف شهر ایلام اظهار داشت : مجموعه شهرداری و شورای شهر باید تعصب به خرج دهند و با جدیت و کار جهادی درصدد تغییر سیمای شهری ایلام پای کار باشند و این عقب‌ماندگی را که در شأن مردم این استان با تمدن و انقلابی نیست، متحول کنند.

وی افزود  : ساخت و سازهایی در برخی از مناطق شهر ایلام انجام شده و تاحدودی مطلوب است، اما در سطح شهر و ورودی و خروجی آن، هیچ گونه کار و اقدامی که چهره مرکز این استان را تغییر داده باشد انجام نشده است.

استاندار ایلام گفت :شورای شهر و شهرداری باید حرکت جدی را در راستای توسعه شهر ایلام از منظر زیباسازی شهری انجام دهند چرا که در هیچ مرکز استان و شهرستانی، چنین چهره شهری نامناسبی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد : توجه به بحث زیباسازی و نظافت شهر جزو وظایف و الویت کاری شهرداری است، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را به کمک شهرداری آوردیم و در این خصوص ادارات ملزم شدند که در مرکز استان نسبت به رنگ آمیزی و پیاده روسازی درب اداره خود اقدام کنند که این کار تاحدودی انجام و در دست اقدام است.

بهرام نیا مطرح کرد : ما مخالف این نیستیم کسی برای امرار معاش خود شغل آبرومند دست فروشی انجام دهد اما باید دید که این کار در چه مکانی و با قیمتی در جایی انجام گیرد که مانع و مزاحمتی برای مردم نداشته باشد، می‌طلبد شهرداری ایلام در سریع‌ترین زمان ممکن محلی برای ساماندهی دست‌فروشان در نظر بگیرد.

وی   گفت :  لازم است مکانی برای مدیریت پسماند و زباله‌های شهر به صورت مکانیزه تعریف و در نظر گرفته شود.

استاندار ایلام تاکید کرد : حسب دستور مقامات ارشد کشوری باید غرفه‌های میوه با جانمایی مناسب در سطح شهر جانمایی و به افراد واگذار شود چرا که نقش مهمی در راستای کاهش قیمت ها و دسترسی بیشتر مردم به نیازمندی های خود دارد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار