مشاور امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت بر تشکیل کمیته توانمندسازی و ارتقاء جامع ایثارگران در سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی استان تشکیل می شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸ 01 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حسن ممتحن در جمع ایثارگران صنعت، معدن وتجارت و شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و با تاکید بر بررسی مسائل و اجرای طرح توانمند سازی ایثارگران در یزد افزود: کمیته توانمندسازی و ارتقا ایثارگران در وزارتخانه ذیل مرکز توانمندسازی و ارتقا ایثارگران معاونت ریییس جمهوری تشکیل شده است .

وی با بیان اینکه کمیته یاد شده در استان یزد تشکیل می شود اظهار کرد: وظیفه ما است از این کمیته پشتیبانی کنیم در این کمیته موضوعاتی چون کارگاههای آموزشی و مصوبات راهیان پیشرفت دنبال می شود.

ممتحن افزود: 1062 مورد قانون در مجلس پیرامون فعالیت ها و خدمات دهی به ایثارگران به تصویب رسیده است که بخشی از این قوانین بخاطر موانع و منابع اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه وظایف مرتبط با حوزه ایثارگران با استناد قانون و خدمات ایثارگری و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثارگری و فرهنگ شهید و شهادت تعریف شده است،افزود: در حوزه ایثارگری یکی از اساسی ترین و جدی ترین بخش‌های قانون جامع ایثارگران ترویج و توسعه فرهنگ شهداء، ایثارگری و جهاد است.

وی شرط موفقیت در همه امور را عمل به سیره و روش شهدا دانست و گفت: فرهنگ شهدا، ایثارگری و جهاد فرهنگی باید در جامعه نهادینه شود.

ممتحن ادامه داد: باید از همه ظرفیت های خود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

مشاور امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اقدامات تحولی بسیار خوبی در حوزه ایثارگری انجام شده است و می توان گفت تحولی جدی در این حوزه صورت گرفته شده است.

وی در ادامه با گرامیداشت روز 9 دیماه افزود: در این روز ملت ایران با حضور مقتدرانه نشان دادند که مردم ایران به کشور خود عشق می روزند و نظام را مولد و میراث شهدا می دانند و خود را متعهد به دفاع از کشور خود می دانند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ما بارها ثابت کرده که محکم و استوار پای آرمان‌های والای خود ایستاده است و اسیر دست دشمنان نخواهد شد.

مشاور امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: باید در جهت سیره و سبک زندگی شهدا حرکت کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار