کد خبر: ۱۱۴۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ 01 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۶۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان، خبر داد.


 "سرهنگ سید جعفر افضلی" در تشریح این خبر بیان داشت در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضو گیری یک شرکت هرمی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای این شرکت هرمی که با اجاره مکانی در این شهرستان با نام صوری شرکت دانش بنیان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند؛ شناسایی شدند.

سرهنگ افضلی اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی تعداد ۶۲ نفر از اعضای این شرکت هرمی اعم از مدیران و اعضا را دستگیر نمودند.


وی با اشاره به کلاهبردای بیش از ده میلیارد ریالی از مالباختگان ، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه با اشاره به این که پیشنهاد سرمایه گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکتهای هرمی هست از مردم خواست از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی به ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه انگیز موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار