علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بمناسبت سالروز ورود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به استان و روز یزد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 02 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، در متن این پیام آمده است: داوزدهم دی ماه هر سال یاداور خاطرات شیرین سفر پر خیر و برکت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) به دیار شهید پرور دارالعباده و دارالعلم  یزد است.
مردم مومن، فهیم و انقلابی دارالعباده یزد در 12دی‌ماه 1386 با حضور پرشور و بی‌نظیر خود در استقبال از رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نشان دادند که مردمان این مرز و بوم همانند همیشه محکم و استوار پای آرمان های متعالی حضرت امام خمینی(ره)، امام خامنه ای (مدظله العالی)، انقلاب اسلامی و شهدای والامقام ثابت قدم ایستاده و توانستند برگ زرین دیگری را در تاریخ روشن ولایتمداری این دیار به ثبت رساندند.
اینجانب این روز گرانقدر و به یادماندنی در تاریخ که به عنوان روز یزد نیز نامگذاری شده است را به مردم فهیم و انقلابی استان یزد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی و سربلندی همه عزیزان را ازدرگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار