رئیس هیئت تکواندو استان ایلام گفت : از لحاظ آماری از ابتدا تاکنون اطلاعات بیش از ۱۵ هزار نفر ورزشکار فعال و غیر فعال در بانک اطلاعات ثبت شده و در حال حاضر نیز حدود ۱۴۸۷ نفر آقا و ۱۴۰۰ نفر خانم به فعالیت در این رشته ورزشی می‌پردازند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 06 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر منش افزود : هیئت تکواندو استان ایلام در سال ۱۳۵۹ شروع به فعالیت کرده و در گذشته تحت عنوان ورزش‌های رزمی، فعالیت داشته است.

وی بیان داشت :  در تمام شهرستان‌های استان و حتی در بعضی از بخش‌ها و روستاهای استان، مانند "صالح آباد" هیئت تکواندو فعال است

ناصرمنش ادامه داد :  ۸۰ داور آقا و ۳۰ داور خانم در سطح استان فعالیت می‌کنند و  دوتن از داوران بین المللی استان نیز به عنوان مدرس داوری انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد :  در بهمن امسال، همزمان با دهه فجر مسابقات قهرمانی استان برگزار می‌شود که نفرات برگزیده این مسابقات به صورت حرفه‌ای‌تر در تمرینات شرکت داده می‌شوند.

ناصرمنش خاطرنشان کرد : متاسفانه یکی از اصلی‌ترین آسیب وارد شده به ورزشکاران قهرمان ما، عدم حمایت خانواده است که امیدواریم با حمایت خانواده‌ها قهرمانان بتوانند به الگوهای موفق برای علاقمندان تبدیل شوند و با انگیزه بیشتری این ورزش را به صوزت حرفه‌ای دنبال کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار