کد خبر: ۱۱۴۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 06 January 2024
به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شرکت ۳هزار و ۶۶۰ هنرجو در آزمون جامع و ادواری مهارتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر در حاشیه برگزاری آزمون مهارت‌آموزی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر اظهار کرد: داوطلبان در ۶ حوزه ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل، چالوس و رامسر در آزمون شر‌کت کردند.
 
وی با اشاره به اینکه در این دوره یکهزار و ۵۴۱ هنرجو در آزمون عملی و دوهزار و ۱۱۸ هنرجو در آزمون نظری‌آنلاین شرکت کردند، افزود: چهل‌‌و‌‌دومین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار‌دانش، ۵ تا ۱۵ دی‌ماه جاری برگزار شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه ۲۸ رشته مصوب آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، یادآور شد: این دوره آزمون در ۹ رشته‌ گرافیک رایانه‌ای، چهره‌سازی، تصویربرداری، نوازندگی ساز جهانی، عکاسی دیجیتال، دستیاری طراحی لباس(دوخت و ترمیم)، نوازندگی ساز ایرانی، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و طراحی بسته‌بندی برگزار شد.
 
آهنگر با بیان اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: سالانه ۳ آزمون برگزار و مرحله بعدی خردادماه سال آینده خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار