فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: در ۹ماه امسال ۵۳۳هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق توسط مرزبانی در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱۵ درصدی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 08 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر تحقق شعار امسال را یکی از اولویت‌های مهم مرزبانی دانست و با تأکید بر مقابله قاطع با تخلفات اقتصادی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و سوخت، اظهار داشت: در این راستا مرزبانان در مقابله با قاچاقچیان ضمن رصد با آنان برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر، اظهار داشت: نیرو‌های مرزبانی در تمام شبانه‌روزی تردد همه شناور‌های تجاری، صیادی و دیگر کشتی‌ها رصد و پایش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف سوخت گازوئیل قاچاق خبر داد و بیان کرد: در ۹ ماه امسال کشف گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر بیش از دو برابر سال قبل است.

شرفی گفت: در ۹ماه سال گذشته توسط مرزبانان استان بوشهر ۲۴۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در استان کشف شد که این میزان در ۹ماه امسال ۵۳۳هزار لیتر بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱۵ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه حمل سوخت بیش از حد معمول در شناور‌ها باید دارای مجوز قانونی باشد، افزود: در تمام نوار ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های دریابانی فعال است و همواره تردد‌ها مورد رصد و پایش قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر همکاری خوب مرزنشینان در نوار ساحلی استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: استیفای حقوق دولت و مرزنشینان وظیفه اصلی مرزبانان است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار