معاون حمل‌ و نقل ایلام:
معاون حمل‌ و نقل ایلام گفت: طی نیمه اول دی‌ماه سال جاری، ۱۶۵ مورد تخلف ناوگان مسافربری عمومی در ایلام شناسایی شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 10 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین بلوچیان معاون حمل‌و‌نقل استان ایلام، بیان داشت: در طی نیمه اول دی‌ماه سال جاری، ۱۶۵ مورد تخلف ناوگان مسافری عمومی در استان با استفاده از روش های نوین نظارت الکترونیکی شناسایی شد.

وی افزود: در راستای افزایش ایمنی تردد خصوصاً در بخش حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای با استفاده از روش‌های نوین نظارت الکترونیک، تعداد ۶۸ تخلف سرعت غیرمجاز ناوگان سواری عمومی و ۹۷ مورد تخلف سرعت ناوگان اتوبوسی در مدت یادشده شناسایی شده است.

معاون حمل‌ونقل استان ایلام ادامه داد: در گام اول وقوع تخلف از طریق اعلام کتبی و پیامکی به اطلاع مالکان ناوگان رسیده و در صورت تکرار تخلف موارد شناسایی شده و از طریق کمیسیون‌های مرتبط اعمال قانون خواهد شد.

بلوچیان خاطرنشان کرد: به منظور نهادینه نمودن فرهنگ رعایت ایمنی و تردد با سرعت مجاز موارد شناسایی شده و به شرکت‌های صادر کننده اوراق حمل‌ونقل این ناوگان ابلاغ شده است.

بلوچیان ادامه داد: در بازه زمانی ۹ ماهه امسال بیش از ۲ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۲۳۰ مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

با توجه به فعالیت ۸۳ شرکت مسافربری در استان، ۱۶۵۲ راننده دارای کارت هوشمند در استان ایلام فعال هستند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار