فرماندار رودسر:
فرماندار رودسر گفت: تعداد دوربین های نظارتی شهرستان نسبت به طول جاده ها و حجم خودروها قابل قبول نیست؛ همچنین با همکاری راهداری و شهرداری ها، هوشمندسازی و نصب روشنایی در دستور کار قرار گیرد
کد خبر: ۱۱۴۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ 10 January 2024

تعداد دوربین های نظارتی جاده ها قابل قبول نیستتعداد دوربین های نظارتی جاده ها قابل قبول نیستتعداد دوربین های نظارتی جاده ها قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمد حیدری امروز، ۱۹ دی ماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان رودسر، با تاکید بر لزوم تجزیه و تحلیل مسئله ترافیک در ابعاد مختلف، اظها کرد: باید با توجه به تحلیل آمارها، اقدام به ساماندهی مسئله ترافیک کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های انجام شده طی ماه های اخیر موجب روند ثابت تصادفات منجر به فوت و جرح در شهرستان شده و روندهای اصلاحی ادامه دارد، تصریح کرد: اولویت ما پیشگیری از وقوع تصادفات منجر به فوت و جرح است.

فرماندار رودسر با اشاره به مشکلات ترافیکی شریان های اصلی و راه های فرعی شهرستان طی سالیان گذشته، عنوان کرد: حالات و شرایط راننده و خودرو و حتی سرنشینان نقش مهمی در تصادفات دارد و بایستی در تحلیل ها لحاظ شود.

حیدری تصادفات را نتیجه دو عنصر مهم جاده و راننده دانست و گفت: جلسات شورای ترافیک فرصتی برای کارشناسی علل وقوع تصادفات است و لذا مصوبات آن باید اجرایی شود تا شاهد انقلاب در حوزه مدیریت ترافیک درون شهری و برون شهری باشیم.

وی با بیان اینکه تصادفات درون شهری نباید سخت باشد و منجر به فوت و جرح شود، تاکید کرد: شهرداری ها نقش مهمی در مدیریت ترافیک حوزه درون شهری دارند و باید کمک کار پلیس راه و راهور باشند.

فرماندار رودسر از شهرداری کلاچای خواست نسبت به ساماندهی کانکس پلیس راه تا هفته دیگر اقدام کند و ادامه داد: بالغ بر ۳۵۰ کیلومتر از محورهای شهرستان رودسر در حوزه استحفاظی پلیس راه بوده و لذا شاهد ترافیک درون و برون شهری در هر ساعت از شبانه روز هستیم و حجم خودروها در شهرستان بالاست.

وی خواستار تقویت و افزایش سکوهای پلیس راه در سطح جاده های اصلی و فرعی شهرستان به عنوان گشت های ثابت شد و اضافه کرد: تعداد دوربین های نظارتی شهرستان نسبت به طول جاده ها و حجم خودروها قابل قبول نیست؛ همچنین با همکاری راهداری و شهرداری ها، هوشمندسازی و نصب روشنایی در دستور کار قرار گیرد.

حیدری تصادفات منجر به فوت و جرح را همراه با بحران های روحی و روانی دانست و خاطرنشان کرد: نیازمند تیم واکنش سریع در کنار پلیس راه و راهور به هنگام تصادفات هستیم.

فرماندار رودسر همچنین خواستار آمادگی اورژانس و بیمارستان برای رسیدگی فوری به مصدومان تصادفات با هدف جلوگیری از فوت شد و بیان کرد: شهرداران هوشمندسازی داخل شهرها را جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار