مدیرکل بنیاد مسکن گیلان عنوان کرد
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: طی دو سال گذشته مجموعا مبلغ ۵۰ هزار و ۲۲۳ میلیون ریال کمک بلاعوض(نقدی و غیر نقدی) از سوی خیرین نیکوکار استان، جهت تامین مسکن خانواده های محروم و نیازمند به حساب ۱۰۰ واریز گردید.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 14 January 2024

حامد دائمی در حاشیه بازدید از واحدهای بهره مند از کمک های بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) بنیاد مسکن، درگفتگو با خبرنگار جمهورانلاین گفت: این حساب منشا حل مشکل مسکن محرومان محسوب می شود که در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد و تاکنون نقش بسزایی برای برطرف ساختن این مشکل داشته است.

وی با اشاره به فعالیت حساب ۱۰۰ در استان گیلان افزود: نگاه راهبردی نظام انقلاب اسلامی به مسکن محرومین باعث شد که این اتفاق بزرگ شکل بگیرد تا در دورافتاده‌ترین نقاط کشور هم با حمایت حساب ۱۰۰ بحث ساخت و مقاوم سازی مسکن محرومین رقم بخورد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد: خیرین بازوی حساب ۱۰۰ امام(ره) هستند و در استان هم از ظرفیت این خیرین استفاده می‌کنیم.

دائمی به عملکرد دفتر مشارکت های حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از ابتدای سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: مجموعا مبلغ ۵۰ هزار و ۲۲۳ میلیون ریال کمک بلاعوض(نقدی و غیر نقدی) از سوی خیرین نیکوکار استان، جهت تامین مسکن خانواده های محروم و نیازمند واریز گردید؛ همچنین در این دوره از محل کمک های بلاعوض حساب ۱۰۰، مجموعا مبلغ ۸۵ هزار و ۶۶۹ میلیون ریال را به منظور کمک به احداث، خرید، تعمیر، تکمیل، تجهیز و رهن و اجاره ۷۹۷ خانواده محروم شهری و روستایی پرداخت نموده است.

وی ادامه داد: خیرین استان گیلان از ابتدای سال جاری معادل ۲۲ هزار و ۵۷۷ میلیون تومان کمک غیر نقدی در قالب تامین مصالح مورد نیاز برای ساخت مسکن نیازمندان همچون درب و پنجره، گچ و سیمان، ماسه، میله گرد، یونولیت، آجر و ایتال، تقبل هزینه‌های خدمات فنی - مهندسی و نقشه‌های ساختمانی رایگان، نظارت رایگان بر ساخت واحدها، پرداخت دستمزد استادکاران و کارگران ساختمانی و… را به حساب ۱۰۰ حضرت امام پرداخت کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن استان در ۱۰ ماه ابتدای سال مبلغ ۵۹ هزار و ۹۵۰ میلیون ریال را به منظور کمک به احداث، خرید، تعمیر، تکمیل، تجهیز و رهن و اجاره ۶۵ خانواده محروم شهری و روستایی به صورت بلاعوض پرداخت نموده است.

دائمی از هم استانی‌ها خواست با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ها و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در تامین مسکن نیازمندان مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار