این گونه انتشار خبر از دو حال خارج نیست یا اینکه شورای نگهبان به قول معروف نشتی دارد ، یا اینکه شاهد ناشیگری معمول برخی رسانه‌ها و یا کاربران فعال فضای مجازی هستیم .
کد خبر: ۱۱۴۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ 16 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن برخی افراد در گروه راه نیافته‌ها به مرحله بعد که برخی از این افراد شاخص و حتی پای اصلی فینال محصوب می‌شدند، گاه گاه در برخی رسانه‌های محلی و فضای مجازی خبر‌های ضد و نقیضی از تایید صلاحیت برخی ازا ین کاندیدا‌ها منتشر می‌شود!
انتشار اخبار تایید صلاحیت این افراد در حالی است که زمان قانونی اعلام مرحله بعد تایید صلاحیت‌ها یا به عبارتی اعلام نتایج اعتراضات افراد تایید نشده در تاریخ ۱۹ بهمن ماه خواهد بود. حال این سئوال مطرح می‌شود که ادعای برخی افراد در فضای مجازی و رسانه‌های محلی از چه منبعی صورت می‌گیرد که به صراحت تیتر خبر زده می‌شود، مثلا فلان کاندیدا تایید صلاحیت شد؟!
این گونه انتشار خبر از دو حال خارج نیست یا اینکه شورای نگهبان به قول معروف نشتی دارد و افرادی در این شورا نتایج بررسی‌ها را یواشکی به برخی افراد می‌رسانند و یا اینکه شاهد ناشیگری معمول برخی رسانه‌ها و یا کاربران فعال فضای مجازی هستیم که در هر دو حالت باید مسئولان پاسخگویی این بی بند و باری اطلاع رسانی باشند.
متاسفانه دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد آنگونه که باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده نمی‌کند و به نوعی در تعامل رسانه‌ای ضعیف عمل کرده است به عنوان مثال در نشست اخیر مسئول دفتر شورای نگهبان جوکار در حالی این نشست را برگزار کرد که از خبرگزاری رسمی دولت که می‌تواند بازتاب ملی و حتی بین المللی داشته باشد و از سندیت بیشتری نسبت به برخی رسانه‌های دیگر برخوردار است استفاده نکرد که این در عالم رسانه‌ای به ناشی گری و ضعف یک مدیر تعبیر می‌شود.
این یک واقعیت است که عمده مدیران استان در شناخت جایگاه رسانه و ظرفیت آن بسیار ناآگاه و ناشی هستند به گونه‌ای که می‌بینیم در این زمینه همیشه دچار حواشی هستیم و در مسیر توسعه بخش‌هایی از ابزار مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و یا به بدترین شکل ممکن استفاده می‌شوند که خروجی ان عقب گرد می‌شود نه پیشرفت!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار