رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری گفت: در راستای خدمت به نیازمندان، همکاران جهادی این شهرستان در ۹ماهه ابتدای سال ۱۴٠۲، عملیات حفر پی ۴واحد مسکن مددجویی و تعمیرات یک مسکن را انجام دادند.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ 17 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام مهدی بریمانی گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که با هدف خدمت به نیازمندان، در کنار ایجاد شور و نشاط برای همکاران در این شهرستان انجام می شود، فعالیت‌های جهادی پایگاه بسیج و گروه جهادی حاج عبدالله والی می‌باشد.

 

فعالیت گروه جهادی حاج عبدالله والی و پایگاه بسیج در کمیته امداد منطقه دو ساری  

وی بیان کرد: در راستای خدمت به نیازمندان، همکاران جهادی این شهرستان در ۹ماهه ابتدای سال ۱۴٠۲، عملیات حفر پی ۴واحد مسکن مددجویی و تعمیرات یک مسکن را انجام دادند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری با اشاره به همکاری واحد فرهنگی و پایگاه بسیج گفت: برنامه‌های فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج در این مدت شامل؛ برگزاری مراسمات قرائت زیارت عاشورا بصورت هفتگی، مراسم عزاداری در ایام محرم و شهادت معصومین، برگزاری ۲ اردوی ورزشی و آمادگی نظامی می‌باشد.

حجت‌الاسلام بریمانی افزود: اردوی نظامی میدان تیر به منظور افزایش آمادگی نظامی همکاران منطقه دو ساری نیز جزء برنامه‌های برگزار شده توسط پایگاه بسیج و گروه جهادی حاج عبدالله والی منطقه دو ساری می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار