مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه ۷۹۳ خدمت در حوزه مسکن شامل تعمیر، بهسازی، خرید، احداث، تکمیل و احداث فضاهای جانبی برای نیازمندان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 18 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: مسکن یکی از نیاز‌های ضروری انسان هاست که تأمین و یا پشتیبانی از نیازمندان برای داشتن این نعمت، یکی از فصل‌های خدمتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۲۰ خدمت به نیازمندان و محرومان ارائه می‌کند که در میان این خدمات مسکن از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین خدماتی است که به نیازمندان و محرومان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری، تعداد ۲۹۵ فعالیت برای کمک به احداث و تکمیل واحد‌های مسکونی برای مددجویان اجرا شده که برای این تعداد بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برای ۲۰۹ فضای جانبی احداث شده بیش از یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان هزینه شده و طی این مدت ۱۴ واحد مسکونی با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۴۳ میلیون تومان برای نیازمندان خریداری شده است.

ظاهری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سرفصل‌های خدمتی کمک به تعمیر مسکن مددجویی است که برای ۲۷۵ تعمیر بیش از چهار میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکاری برای کمک به تأمین مسکن نیازمندان و محرومان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اقدام کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار