دبیر فدراسیون قایقرانی با تاکید بر اینکه فعالیت در رشته قایقرانی مشکلات خاص خود را دارد، گفت: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات تقویت باشگاه و باشگاه‌داری است.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 20 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، رضا صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان زنجان با بیان اینکه فرصت خدمت در هیات‌های ورزشی را باید ارج نهاد، اظهار کرد: این مهم بیانگر فرصت تأثیرگذاری و منشأ اثر بودن در فعالیت‌های اجتماعی است.
دبیر فدراسیون قایقرانی رشته قایقرانی را ویژه و رابط دانست و افزود: این رشته ورزشی رابط بین منابع انسانی و منابع مادی یعنی آب است.
وی با تاکید بر لزوم توجه به منابع انسانی و مادی به‌صورت هم‌زمان تصریح کرد: باتوجه‌به بودن منابع مربوط به آب و تاثیر آن در زندگی جامعه بشری، باید به ورزش‌های آبی از جمله قایقرانی توجه ویژه کرد.
صابونچی با تاکید بر جایگاه ویژه زنجان در رشته قایقرانی در سطح ملی گفت: کسب چهار مدال در بازی‌های آسیایی، بیانگر این جایگاه است که در واقع ۴۰ درصد مدال‌های تیم ملی را کسب کرده‌اند.
دبیر فدراسیون قایقرانی با تأکید بر اینکه فعالیت در رشته قایقرانی مشکلات خاص خود را دارد، گفت: تنها راه برون رفت از این مشکلات تقویت باشگاه و باشگاه‌داری است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار