در گفتگو با مدیر شعب بانک صادرات آذربایجان غربی مطرح شد؛
مدیر شعب بانک صادرات آذربایجان غربی گفت: مشتریان حقیقی و حقوقی،صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل ۳ماه سپرده‌گذاری در شعب بانک صادرات آذربایجان غربی به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی در قالب طرح جدید «تیمچه»، تسهیلات سه ماهه دریافت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ 21 January 2024
امیرگان در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بانک صادرات ایران با شناخت نیازهای جامعه هدف و شناسایی ظرفیت‌های موجود، اقدامات گسترده‌ای را در راستای حمایت مالی از تولیدکنندگان ،اصناف و بخش خصوصی و کسب‌وکارها به انجام می‌رساند.
 
 
وی افزود :در همین راستا، بانک صادرات ایران  با هدف تسهیل پرداخت تسهیلات کوتاه‌مدت برای صاحبان کسب و کار و مشاغل، طرح جدید تسهیلاتی «تیمچه» را به شعب خود ابلاغ کرده است.
 
امیرگان با بیان مزیت های ویژه طرح تبمچه اظهار داشت: براساس طرح جدید «تیمچه» بانک صادرات ایران مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل ۳ ماه سپرده‌گذاری در شعب بانک صادرات ایران، به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی تسهیلات سه ماهه دریافت کنند.
 
مدیر شعب بانک صادرات آذربایجان غربی تصریح کرد: صاحبان مشاغل و کسب و کار با افتتاح حساب یک میلیارد ریالی در شعب بانک صادرات ایران در قالب این طرح و در پایان ماه سوم، می‌توانند تسهیلات سه ماهه به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی خود دریافت کنند.
 
به گفته مدیر شعب بانک صادرات آذربایجان غربی ، حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در این طرح، یک میلیارد ریال است و حداقل تسهیلات دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و حداکثر تسهیلات ۳۰ میلیارد ریال در هر دوره تعیین و دامنه بازپرداخت این تسهیلات بین ۲ تا ۶ ماه به صورت یک‌جا در سررسید اعلام شده است.
 
امیرگان اضافه کرد: از دیگر ویژگی‌های طرح تسهیلاتی ۳ میلیارد تومانی تیمچه بانک صادرات ایران این است که متقاضیان می‌توانند بلافاصله با تسویه در سررسید و نگاهداشت موجودی، به فواصل سه ماهه متوالی تا ۵۵۰ درصد میانگین سپرده خود، تسهیلات را تمدید کنند.
 
وی با اشاره به اینکه حمایت از اصناف و رونق کسب و کار از مهم ترین اهداف ما در اجرای این طرح است گفت: بر این اساس، در صورت حفظ موجودی در ماه ششم ضمن تسویه تسهیلات اول، می‌توانند به میزان ۳۵۰ درصد میانگین سپرده و در صورت ادامه سپرده‌گذاری و تسویه وام قبلی، در ماه‌های نهم و دوازدهم نیز به ترتیب ۴۵۰ درصد و ۵۵۰ درصد میانگین موجودی حساب خود را در دوره‌های بازپرداخت سه ماهه، دریافت کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار