مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اعلام جدول جدید زمان‌بندی انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان، گفت: این انتخابات چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 22 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی گفت: بر اساس جدول اعلامی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات چهارمحال بختیاری به زودی منتشر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهلت نام‌نویسی از نامزد‌های انتخاباتی از چهارم تا دهم بهمن‌ماه تعیین شده است، تصریح کرد: برگزاری این دوره از انتخابات خانه مطبوعات هم، چون دوره قبل به صورت الکترونیکی است و فرآیند عضوگیری خانه مطبوعات نیز به صورت موقت از ۱۳ بهمن‌ماه تا زمان برگزاری انتخابات متوقف می‌شود.

وی افزود: دیگر مراحل برگزاری انتخابات مطبوعات مانند بررسی شرایط نامزدها، رسیدگی به اعتراضات آنان، امکان انصراف الکترونیکی از نامزدی، ثبت درخواست تغییر نقش نامزد‌ها و اعلام نهایی اسامی آنان هم بر اساس جدول اعلامی اجرا می‌شود.

احمدی امکان پذیرش اعضای جدید و پیگیری رفع نواقص برای برقراری عضویت آن دسته از افرادی که به دلایل متعدد در فهرست اعضای خانه قرار نگرفته‌اند را یادآور شد و افزود: برخی از این دلایل به پایین بودن نظم انتشار، تغییر رسانه و انجام نشدن اصلاحات مربوط به آن، لغو مجوز، پایان همکاری‌های رسانه‌ای و پایان اعتبار پروانه فعالیت رسانه باز می‌گردد که لازم است متقاضیان عضویت در خانه در اولین فرصت و تا پیش از توقف عضوگیری، نسبت به تکمیل پرونده و به روزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: اداره امور خانه مطبوعات طبق ماده ۲۱ اساسنامه به عهده هیأت مدیره‌ای متشکل از هفت نفر عضو از رسته‌های مختلف و ۲ نفر بازرس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار