کد خبر: ۱۱۵۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 24 January 2024
 
مدیر روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین در حاشیه دومین دوره جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌ها بیان داشت: روابط عمومی آیینه تمام نمای تلاش مجموعه صنعت برق برای عبور از پیک بار 1403 است
به گزارش تابناک، نسترن رهذار مدیر روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل گرما برنامه های متعددی جهت مدیریت مصرف برق پیش بینی شده که بخشی از آن ها نیز انجام گرفته است.
وی افزود: برگزاری جلسات متعدد و انجام اقدامات برای تولید برق پایدار در پیک بار 1403 انجام گرفته و واحد روابط عمومی نیز به رسم وظیفه ذاتی خود درصدد برنامه ریزی و اطلاع رسانی مطلوب در راستای اهداف موردنظر است.
مدیر روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین گفت: البته مقوله اطلاع رسانی تنها بخشی از شرح وظایف روابط عمومی هاست و اطلاع یابی، پاسخگویی، شناخت افکار عمومی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف و فرصت ها و محدودیت ها از دیگر موارد مهم وظایف روابط عمومی ها بوده که امیدواریم در این خصوص به نحو شایسته ای انجام وظیفه نماییم.
رهذار به تعامل موفق میان واحدهای سازمانی در افزایش بهره وری اشاره داشت و تأکید نمود: مادامی که یک مجموعه در صنعت برق بتواند در وظایف محوله خود به بهترین شکل ممکن عمل کند در تولید برق پایدار و بهره برداری نیز موفقیت چشمگیری حاصل می شود.
وی در خاتمه با ابراز امیدواری نسبت به گذر موفق از پیک مصرف 1403 بیان داشت: خدمات رسانی شبانه روزی مجموعه شرکت تولید برق به شهروندان در راستای تولید برق پایدار در تابستان 1403 ادامه خواهد داشت و به نوبه خود بعنوان روابط عمومی در اطلاع رسانیِ این تلاش ها و پیگیری های مجدانه همکاران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
برچسب ها: تولید برق ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار